Meni se čini da tu nije kriv vozač, nego onaj ko je odobrio da se nastrešnica od stajališta postavi tako da je i kamion može oboriti. Koliko vidimo, autobus se nije popeo na bankinu, nego stoji kako i treba, uz nju. A ovi koji projektuju i postavljaju neka vode računa o bezbednosti objekta i građana.
To nam je bilo jasno, i bez tog natpisa. Jedan se pravi za vladare Gradske kuće, a drugi za vladare Banovine, da mogu svoja dupeta da dovezu direktno do fotelja, dok ih još imaju. Bože pomozi, da im se fotelje izmaknu!!!
Kakvi su im vozaci nije ni cudo! Imala sam grozne situacije koje sam prijavljivala njima putem maila za kritike i sugestije. Svakim danom me sve vise iznenadjuje njihova glupost a i bezobrazluk! Jedino sta znaju da rade je da se prave glupi i 100 puta pitaju jedno isto da odustanes i lazu i mazu o nekim obukama vozaca i nzm ni ja cime. Sve moj do mojega. Treba njima koja tuzba na legalan nacin, mozda ce tad prestati da budu nekulturni i bahati.
Katastrofa... Nisam mislio na taj deo kod Najlona jer to ni ne računam pod Klisom , niti zivim blizu Najlona. Hvala Gradu sto je uložio u Klisu, ali isto tako sramota sto se dopušta ono ruglo od oko Najlona kako se vec zove Mali Beograd ,Rit, Vidivdansko naselje.. uzgred, mnogi iz samog centra Grada jedva cekaju vikend da dodju na Najlon, ja bio jednom kao klinac
1. Smanjiti cenu polaganja
2. Ukinuti sve sto ide posle od fantomskih obuka i smesljenih gluposti da neko uzme jos bar 1500 eur
3. Deci koja zavrse skolu za vozace dati da voze uz nadzor starijeg kolege, a ne da cekaju da napune 24god zivota, od 18-24 cekaju da rade ono za sta su se skolovali.
4. Nece se opasuljiti dok ne bude neki ozbiljan picvajz
5. Normalno dete od 18, ili 20, koje zeli da vozi, bolje je od penzionera s 65+ koji mora da vozi
Juče ušla u 9-tku u pravcu NN. Turbulentna vožnja, umalo promašeno skretanja desno, umalo promašeno stajalište, naglo kočenje, naglo kretanje, putnici ko krompiri u vreći. Mislila sam završićemu u UC ili na ortopediji. Na žalost jedan stariji čovek na stajalištu kod KCV je izgleda završio na UC. Po obavljenom poslu vratila sam se peške u centar.
Voze sa kupljenim vozačkim dozvolama i školama, šta se drugo moglo očekivati. Stručni i kvalifikovani vozači su pobegli iz zemlje, kada je stigla vladajuća goveda.
Ovo je vec drugi slucaj za koji znam. Znaci da "strucnjak" koji je projektovao stajalista nije dobro izracunao minimalnu udaljenost stajalista od bankine u odnosu na ugao busa pri maksimalnom skretanju u levo kada krece sa stanice. Ja da sam ova zenska osoba koja je povredjena tuzila bih sve redom
vidi se na slikama da je autobus redovno na putu- znaci nije sletio sa puta , garant se od vetra pomerila ta jadna "plasticna stanica" i vozac nije primetio da je nagnuta na put.
Danas smo se vozili autobusom, otvorila širom vrata, promaja nas oduvala, stavila slušalice na uši i svaku drugu stanicu staje, putnici viču da ima izlaz. U drugom autobusu naglo koči, mi letimo, vozač ništa nevidi ili se pravi lud. Novi autosus da je stari pa reći pokvaren. Žalosno je što vozači ne čuvaju autobuse i kukaju kako je mala plata.
Nije Klisa Zimbabve, a ovo je stanica na Sentandrejskom putu, dalje prema centru je Sentandrejski bulevar. Ima i staze i puteve, i škole, crkvu, ambulantu, vrtiće, kulturni centar, sportski centar, nema blata i prijatnije je za živeti, nego u mnogim drugim betonskim delovima grada. Nije divljina...Neki komentari su baš čudni.
Ne čudi me uopšte. Vozači napanje turbo folk muziku, voze kao sumanuti, ne svi, trube kao ludi, ne obraćaju pažnju na putnike u autobusu, pa što bi onda obraćali pažnju na stajališta i ljude koji se tamo nalaze.
Kako voze buseve po gradu, nije ni čudo. Voze dobro preko ograničenja, prolaze na crveno svetlo. Koriste mobilne dok voze.
Dobro je što nema više nesreća...
Pre svega nadam se da je žena dobro! Sa slike jedino što bi mogli da zaključimo (ne tvrdim) da vozač verovatno i nije kriv obzirom da su mu tockovi na putu. Biće pre da ovi što si postalvjai stajalište su merili "od oka" pa je krov stajališta izašao na put i autopus ga je zakačio jer se "siviše blizu" parkirao do ivičnjaka. U svakom slučaju veoma "npredno" kao i sve u ovoj državi.
Ali vidi ti covece tu okolinu stanice, niti je poplocano, niti mozes nekako prici, kako se tu dolazi kad je kisa ili sneg ili blato ne znam. Svaka nam cast. Ali zato u centru Zvonkov granit i podzemne garaze, a na Klisi smetlista i kerovi lutalice
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Autobus GSP-a srušio stajalište na Klisi, povređena jedna osoba
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.06.2022.
•15:30 > 15:30
Komentari 33
Bodljikavo prase
Novosađanka
Stvarno?
Druže u pravu si za
Za Klisa
Milenko
2. Ukinuti sve sto ide posle od fantomskih obuka i smesljenih gluposti da neko uzme jos bar 1500 eur
3. Deci koja zavrse skolu za vozace dati da voze uz nadzor starijeg kolege, a ne da cekaju da napune 24god zivota, od 18-24 cekaju da rade ono za sta su se skolovali.
4. Nece se opasuljiti dok ne bude neki ozbiljan picvajz
5. Normalno dete od 18, ili 20, koje zeli da vozi, bolje je od penzionera s 65+ koji mora da vozi
Gradjanin
lala
Sabahudin
Anonymous
Klisa je super
Deki
zare
Bill Hickok
Zdenko degenko
On bukvalno shvatio.
Oko sokolovo
Klisa
Mališa
Plata
Vesna
Slobodan
Dobro je što nema više nesreća...
Pera
Pera šofer Minhen
Dzungla
Mirka
Zovem se Stevo
Ma vozi Miško.
Banderaš
Boi
Utar Pradesh
Marko
Željko
G pen
ali vidi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H